Dag 2, maa 7-8-17. Aankomst in Hotel - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van masja rousch - WaarBenJij.nu Dag 2, maa 7-8-17. Aankomst in Hotel - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van masja rousch - WaarBenJij.nu

Dag 2, maa 7-8-17. Aankomst in Hotel

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg masja

07 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag 2..

Op het vliegveld was het even zoeken naar de immigratie. We moesten eerst een stuk lopen (lang leve de lopende banden), daarna nog een redelijk stuk met een monorail train. Vervolgens weer een stuk lopen en toen begon het wachten...
De immigratie duurt altijd lang, maar uiteindelijk mochten we door. Wel moest er eerst een foto en vingerafdrukken van mij gemaakt worden.
De mannen konden zo doorlopen.
Heb ik weer....

Na de immigratie konden we onze koffers gaan ophalen. Deze kwamen al snel voorbij.

Buiten stond onze taxichauffeur ons al netjes op te wachten.

Op naar het hotel....

Na een uurtje rijden werden we bij ons hotel Swiss Garden afgezet.

Zoals altijd duurde het inchecken weer lang. Toch raar dat dit maar zelden snel gaat in deze landen..

Op onze kamer gekomen voelde ik eigenlijk een domper.
De entree en de lobby van het hotel zagen er veelbelovend uit.
Helaas was onze kamer klein, wat bedompt en echt geen mooi uitzicht.
Gelukkig was de badkamer schoon en het bed voelde lekker aan.
Maar het bed voor Stijn ontbrak nog. Dit zou nagebracht worden.

Op naar het zwembad. Ook dit was echt een heel stuk kleiner dan verwacht, maar wel lekker om even een beetje af te koelen.

Na even wat geplonsd te hebben zijn we ons gaan omkleden en zijn we op zoek gegaan naar een eetgelegenheid.
Nou en die waren er volop op nog geen 5 minuutjes lopen.
Omdat we best wel erge honger hadden, hebben we niet lang gezocht en op het eerste beste terrasje dat ons wel aansprak neergeploft. Het zag er heel eenvoudig uit. Plastic tafeltjes met stoelen zo aan de tafel.
Maar het eten was heerlijk. Stijn had zich chicken sweet-sour uitgezocht. Ronny en ik hadden pad chai. Ik voelde me direct weer thuis.
Wat hebben ze hier toch overheerlijk eten.
En dat voor nog geen €13,-- incl wat te drinken.
Omdat we toch wel moe waren en het begon te regenen zijn we niet te lang blijven zitten en terug gelopen naar het hotel.
Op de terugweg, dus al na 1 minuut, hebben we ons bij een stalletje nog samen 10 saté stokjes gepakt samen voor €2,-. Mmmm.


Terug in het hotel zijn we in de bar nog even wat gedronken en verder gegaan met onze traditie: Ludo spelen ( mens erger je niet).
Tot ieders en vooral mijn verbazing won ik dit potje. Dit in tegenstelling tot vorig jaar in Bali, daar heb ik van de vele, vele potjes er maar 3-4 gewonnen...


Om een uur of 21:30 zijn we naar onze kamer gegaan om te slapen. Nu stond het bed voor Stijn er wel, want toen we na het eten terugkwamen, was dit nog niet gebeurd.
Nog even gelezen en toen vlug de oogjes dicht gedaan.


  • 08 Augustus 2017 - 13:54

    Pap:

    Hotel
    Ja het kan wel eens een beetje tegenvallen als de lobby er veelbelovend uitziet. Gelukkig dat het bed
    goed is. Ja jullie beginnen al weer met mij lekker te maken met al dat eten. Ik krijg vandaag aardappelen met bloemkool en een gehaktbal..... Ook wel eens lekker, maar niet te vaak. De sateh was zeker omdat je moest schuilen...... Hoop dat je niet veel regen krijgt.
    wij moeten op dinsdag om 1400 uur al bijna het licht aan doen.
    Succes morgen in Kuala Lumpur en maak maar mooie foto's.

    xx

  • 08 Augustus 2017 - 14:15

    Lex Noordhoek:

    Leuk zo'n verslag. Dat (Thaise) eten vind ik -vooral daar- ook zo geweldig lekker.
    Veel plezier.
    Lex

Tags: Hotel..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

masja

Actief sinds 01 Juli 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 7725

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 25 Augustus 2017

rouschinMaleisie

Landen bezocht: