Dag 19, don, 24-8-17, echt de laatste dag.. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van masja rousch - WaarBenJij.nu Dag 19, don, 24-8-17, echt de laatste dag.. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van masja rousch - WaarBenJij.nu

Dag 19, don, 24-8-17, echt de laatste dag..

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg masja

24 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag is helaas onze allerlaatste dag. Morgenvroeg zijn we weer in Brussel.

Vanmorgen zijn we niet al te laat wakker geworden, nadat we nog even geluierd hebben zijn we rond 9:30 gaan ontbijten.
Ook hier werden we overdonderd van de grootte van het buffet.
Je had enorm veel keus. Allerlei soorten warm eten, diverse soorten brood, allerlei broodjes, croissantjes ( deze werden warm gehouden) en kleine gebakjes, diverse soorten gesneden fruit en salades.
Te veel om op te noemen, laat staan om alles te proeven.

Na het ontbijt, waar we extra lang over hebben gedaan, hebben we nog even het spel slangen en ladders gedaan. Blijft lachen. En natuurlijk ook nog een potje Ludo.

Daarna naar de kamer om ons om te kleden om te zwemmen.

Het zwembad was heerlijk en in net begin hadden we het voor ons allen, later kwamen er nog een paar andere mensen, maar het bleef rustig.

We hebben hier aan de poolbar een late lunch gepakt, zodat we er even tegen kunnen. Het vliegtuig vertrekt pas om 20:25, dus het duurt nog wel even voordat we weer iets krijgen.

Rond 16:30 zijn we ons gaan douchen en de koffers voor de laatste keer gaan inpakken. We hebben deze weken uit de koffers geleefd, dus die moeten af en toe eens gerangschikt worden.

Na het uitchecken werden we met het golfkarretje weer terug gebracht naar de terminal. Bij de incheckbalie stond een enorme lange rij. Dat zou wel even gaan duren. Gelukkig kregen we de tip om hier ter plekke op je gsm in te checken, daarna konden we door naar de web-incheck-balie. Dit ging een heel stuk sneller. Ideaal.

Na deze incheck moesten we door naar de immigratie. Voordat je hier kwam moest je je pas laten zien en dan kon je pas door naar de immigratie. Gelukkig ging dit een stuk sneller dan op de heenweg.
Daarna kregen we de security-check, maar ook deze stelde weer niets voor. En dat voor zo'n groot vliegveld. Daarna met de aerotrain weer naar de andere terminal. Hier hebben we een frappuccino gedronken bij Starbucks.
Daarna konden we boarden.
Het vliegtuig had een kleine vertraging, maar dat was hooguit een half uurtje en toen zaten we er al in.

De vlucht verliep erg druk. Er zat een kindje een paar rijen voor ons die steeds als ze haar zin niet kreeg hard begon te schreeuwen of huilen en helaas was dit vaker dan af en toe. Ook gingen de lampen in het vliegtuig steeds weer opnieuw aan en uit. Hierdoor hebben Stijn en ik niet kunnen slapen. Ronny gelukkig wel, hij sliep zelfs tijdens het landen nog. Onderweg kregen we ook nog 2 x wat te eten. Het avondeten was kip rendang met rijst, deze Waseige lekker en goed pittig.

Om 23:00 plaatselijke tijd landden we in Doha. Hier was het toen nog 31 graden.
Hier hadden we om 2:20 de vlucht naar Brussel. We hebben ons in een winkeltje flesjes te drinken gehaald en zijn op lege stoelen gaan zitten wachten. Alledrie goed moe. Ook hier hadden we wat vertraging.
Gelukkig verliep dit stuk van de vlucht een stuk rustiger en hebben we alledrie wat geslapen. Stijn sliep al voordat we de lucht ingingen..

Onderweg kregen we nog 2x iets te eten, maar we hebben alleen maar het ontbijt gepakt.
Om 7:50 landden we in Brussel.
Daar door de paspoortcontrole en onze koffers gepakt.
Vervolgens met de bus naar parkeerplaats 2 waar onze auto stond en op naar huis.
Onderweg nog file gehad, uiteindelijk waren we rond 11:00 thuis.

En daar begint het gewone leven weer direct..... wassen, wassen en nog eens wassen.

• 25 Augustus 2017 - 20:36

Sonja:

Lieve familie rousch!
    Wat fantastisch was het weer om de afgelopen tijd jullie avonturen mee te mogen maken via deze site! We hebben zo wel een goed beeld gekregen van Maleisië.. en van al het lekkere eten daar! Maar toch ook weer fijn dat jullie weer terug zijn hoor.. ik verheug me nu al op ons koffiemomentje met alle mooie verhalen en foto's! Tot snel! Dikke poen!

• 27 Augustus 2017 - 17:24

Pap:

Hoi
    Vakantie voorbij en gelukkig allemaal weer veilig thuis en ook uit de eerste mondelinge verhalen blijkt dat jullie weer een heerlijke vakantie hebben gehad met allerlei reisavonturen. Voor Stijn misschien met als hoogtepunten de waterscooter en het duiken. fijn dat hij zo goed zich aanpast aan situatie en ook volop geniet. We zijn natuurlijk jullie thuis meteen even goedendag komen zeggen en even goed komen knuffelen.
    En fijn dat jullie naar familie weekend komen.
    Het zit er nu op en voor Stijn begint al weer het tweede schooljaar. Heel veel succes.
    xxpapxx