Nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van masja rousch - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van masja rousch - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen.

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg masja

05 Augustus 2017 | Nederland, Eijsden

Zo, nog 1 nachtje slapen en we mogen eindelijk vertrekken..

Op naar Maleisie.

De koffers zijn grotendeels gepakt, koelkast raakt al behoorlijk leeg, we zijn er dus klaar voor.

Morgen om 17:30 gaan we de lucht in. We vertrekken vanaf Brussel en hebben een overstap in Doha, Qatar.

Als alles goed gaat en we geen vertraging hebben landen we 16 uur later in Kuala Lumpur.
Deze stad is het beginpunt van onze rondreis door Maleisie.

Na een paar dagen in deze metropool te hebben doorgebracht gaan we de rust opzoeken in de jungle van Taman Negara. Van hieruit gaan we de bergen in naar Cameron Highlands. Even wat afkoelen.
Hierna vervolgen we onze route en gaan we nog een paar eilandjes aandoen om vooral te genieten van strand, zee en gaan de mannen hopelijk duiken.

Weer een reis met veel afwisseling dus.
Voor jij zal het vooral uitrusten en genieten worden.

• 05 Augustus 2017 - 11:45

Petra:

Heel goede reis geniet met volle teugen en kom gezond weer terug!

• 05 Augustus 2017 - 15:52

Pap:

Wat heb je lang op deze reis moeten wachten. En ook nog met het idee: gaat het allemaal wel door... moet ik het wel doen.... en je ''hoorde'' mensen hetzelfde denken. Maar gelukkig heb je op tijd groen licht gekregen en kun je vertrekken. Ook wij zijn erg blij voor jullie dat het door gaat. Als fanatiek vakantievierders weten wij hoe je van zo iets kunt genieten... en niet alleen op de reis zelf maar al lang van te voren.
    Ee hele goede reis, veel plezier samen en kom. weer veilig terug. En.... laat op tijd iets horen, al is het maar hallo.
    liefs pap.

• 05 Augustus 2017 - 20:37

Nicky:

Zoals gezegd, jullie verdienen meer dan wie dan ook een geweldige reis! Geniet samen en zet alles maar effe lekker opzij. Precies doen waar jullie zin in hebben ;-) dikke kus XN

• 05 Augustus 2017 - 21:27

Sonja:

Lieve familie rousch!
    We wensen jullie een hele fijne, mooie vakantie toe, want als er één gezinnetje is die het verdienen dan zijn jullie het wel! Geniet van alle mooie dingen onderweg maar geniet vooral ook van elkaar! We gaan jullie weer volgen op jullie reis en proberen niet té jaloers te zijn :)
    Heb je de oog- en oordruppels ingepakt? Hihi!
    Love you!!!
    Xxxx familie Crousen

• 08 Augustus 2017 - 13:49

Toos:

dag allemaal. Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen geniet ervan jullie hebben het verdient Hier regent het. Lijkt wel herfst. Ik geniet lekker mee met jullie avontuur. Veel plezier samen Groetjes en een dikke knuffel van mij

Vandaag in krant. 'Bali schrapt hondensate ' toeristen in Bali kunnen zo maar een sateetje eten van de hond. Maar goed dat jullie dit toen niet wisten en al was het zo Stijn vond ze heerlijk en heeft er niets van overgehouden

Tags: Bijna zo ver